2009.12.31. - Év végi koponyás

Véget ért ez az év is. Olyan volt amilyen... és hogy milyen lesz a következő? Ki tudja? Talán olyan, amilyennek mi magunk szeretnénk megélni. Talán... a körülmények azonban nagy súllyal szólnak bele. De az ember attól lett ember, hogy koordinálja a sors szeszélyét... legyen ez így...
Készültem a mai napra egy képpel. Megterveztem, és ma sikerült is megfotózni. A lehetőség adott volt, a sors azonban csak egyszer volt kegyes hozzám... a kompozíció ma állt össze. Sikerült. Ezzel a képpel kívánok minden kedves blogomra tévedőnek békés, kiszámítható és egészségben gazdag új esztendőt. Köszönöm, ha olvasol!

4 megjegyzés:

Takoca írta...

Neked is minden jót! és köszi az élményeket amiket a fotóid adnak! Nagy-nagy gratula!

csgzs írta...

BUJJÉK Neked is! Ezt pedig légy oly' bátyám, és küldd be a sajtófotóra és minden más lehetséges helyre! (Kérlek..!)

aeduard írta...

Gratulálok én is a bloghoz, fotózáshoz, egyebekhez és BUÉK.

Unknown írta...

csgzs:
Ne izélj már... ez csak egy cinke :-)
Feltöltöttem ilyen önbizalomnövelő értékelős site-ra... egy óra múlva kiszűrték. Megérdeklődtem, hogy miért... Elmondták:
"Képednek hibája nincs, egyszerüen a "madaras" kategória nagyon erős, ritkább fajok és érdekesebb pillanatok is szerepelnek jócskán már. Valamint a szűrés egy csapatmunka eredménye ami minden esetben tartalmaz szubjektív elemeket is."

Ezek után hová pályázzak? Nem vaaló az nekem. De azért köszönöm a bízztatást... :-)