2010.07.01. - Gébics, csuk és légykapó

Újra gyurgyalagvadászatra indultam. De valami nem oké... nap, mint nap figyelem a költőüregeket, aktívnak tűnnek, de gyurgyalagot nem látok. Hallani hallom a hangjukat a szomszédos erdő fáiról, az üregek bejáratánál vannak nyomok, de ha fotózásra kerül sor, nem mutatkoznak. Pedig az utolsó párzást három hete figyeltem meg, tehát apjuknak most már illene folyamatosan hordani a kaját az üreghez. De nem így van.

Tövisszúró gébics

Hajnali ötkor már a fiatal akácosba rejtett sátorban ültem és vártam a beszállóágra színes alanyaimat. Nem ragozom... öt órát vártam, de nem jöttek...

Cigánycsuk

Szerencsére azonban jött pár apróság, akik kellemes pillanatokat okoztak. A tövisszúró gébics és cigánycsuk családot már jól ismerem a területen... minden alkalommal mikor kimegyek hangosan kiabálnak rám, ezúttal azonban nem tudtak jelenlétemről.

Szürke légykapó
Egy (számomra) új fajt is sikerült lencsevégre kapnom. Nem emlékszem, hogy korábban láttam volna errefelé szürke légykapót, pedig elég gyakori madárka.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Háát!
Nagyon jók a képek és a hozzáadott leírás is teszik!
Grat!

beeproject írta...

Tetszik a háttérmosás,nagyon jól elválik a fő témáról!
Milyen obi is ez?

Unknown írta...

Bee: teleobi :-) Régebben vettem egy Nikon 400/3.5 Ais obit...