2010.09.25. - Helyzetjelentés

Közel három hete nem volt fényképezőgép a kezemben... legalább is saját örömömre. Az esős napok kivételével rendszeresen hordom a vizet a madáritatóra... ha jól számolom nagyságrendileg 1000 liternyit vittem ki az elmúlt két hónapban. Juteszembe... A hét elején kis híján szívinfarktust kaptam, mikor meghallottam a motoros fűrészek és a dőlő fák hangját a les közvetlen közelében. Egészségügyi ritkítás van az erdőben... nem örülök  neki, még ha tudom is, hogy szükséges. A korábban oly kusza és 'vadregényes' erdő most a nagy öreg fák kiirtásával kissé ligetessé vált. Remélem azért a madárvilág nem sínyli meg ezt a beavatkozást.

Ma kora délután gondoltam kiülök kicsit leskelődni, de mire kiértem feltámadt a szél így nem volt értelme maradni. Hazaugrottam, letettem a nagytelét felkaptam a manuális OM Zuiko 50mm f1.4 obit és kimentem az ópusztaszeri erdőbe járni egyet. Meglehetősen régen sétáltam már csak úgy céltalanul, mindenféle kötöttség vagy terv nélkül. Jól esett. Nagy izgalmak nem értek, de láttam ezt-azt... íme egy kis válogatás.






x


1 megjegyzés:

beeproject írta...

Ilyen is kell!
Jók!