2012.06.03. - Csak egy kis kócsag

Már az előző napi fotózás során érződött, hogy az elmúlt heti madárdömping nem fog megismétlődni, de azért erőt vettem magamon és hajnal háromkor elindultam a tóhoz. Beültem a lesbe és mindenféle, a csalódás lehetőségét magában rejtő várakozás nélkül próbáltam nem elaludni.


A napkeltét megelőző tompa fényű derengés hű fotóalanyomat a kis kócsagot hozta az objektív elé. 800-as érzékenység mellett 1/5 másodperces expozíció idővel és 2 másodperces - bemozdulást megelőző - tükörfelcsapással próbáltam éles képet készíteni róla. A sok selejt fotó közt utólag megállapítottam néhány kép sikerült!


A napkeltét a kócsag már nem előttem, hanem a szemközt lévő keskeny erdősáv egyik fájának tetején töltötte. Régen szerettem volna már képet készíteni fák tetején gubbasztó, ne adj isten tollászkodó gémfélékről. Ez most narancssárga színekben összejött.


A reggel további része már madarat nem hozott... egy ideig még a víz felszínén kerestem növény és egyéb témákat, majd egy kellemetlen látogató felismerése távozásra késztetett. De erről majd egy másik bejegyzésben...

Nincsenek megjegyzések: