2010.05.23. - Kócsag jött, majd ment

Nem érzem azt, hogy ezen hajnal eseményeit túlságosan hosszan kellene ecsetelnem... Kicsit kudarcszagú volt... Az előző bejegyzésben megismert vizes rétre mentem fotózni, azonban ezúttal a terület másik oldalát választva, bízván, így közelebb kerülhetek a kócsagok által kedveltnek tűnő mélyedésekhez. Hajnalban átmásztam a zizegős villanypásztor alatt, felállítottam az egyszemélyes széklest a csizmaszár közepéig érő vízben, majd vártam a jószerencsét.


Napkeltével meg is érkezett három nagykócsag. Kissé távolabbra, mint vártam de bíztam a jó folytatásban. Nos, az igazi sikerélmény elmaradt. A reggel folyamán ez a három madár került csak lencsém elé, folyamatosan tisztes távolságot tartva.


Más izgalom nem volt, pár kép készült.

Nincsenek megjegyzések: