2011.05.14. - Lábatlan vendég

A múlt heti búbos banka siker után szombat délután 'komoly' technikai arzenállal vonultam fel, hátha sikerül valami izgalmas képet készítenem a hup-hup-hup indiánról. A pár napja leszúrt beszállóágra felszereltem a híváshoz használt hangszórót, amit egy hat méteres kábellel bedrótoztam a lesbe, majd felállítottam egy vakut a kreatívkodáshoz. 



Szóval készültem. De hiába... a szél - mint mostanában mindig - ismét a fotózás idején fordult viharosra, aminek következtében nemhogy bankát, de szinte semmilyen madarat nem láttam. Na jó... ez túlzás. A fakopáncs pár rendszeresen járt a dióra és igencsak megtetszett nekik a búbosnak leszúrt beszállóág. Rajtuk kívül megmutatta magát egy zöld küllő és egy szajkó is, de kapkodásom miatt kép nem készült.


Viszont eddig nem látott fajt is fotóztam. Vízisiklót. Az első és egyetlen lábatlan jószágról készült fotóm az évek alatt...

Nincsenek megjegyzések: