2006.04.09. - Mea culpa...

Legutóbbi bejegyzésemkor a fény hiányára panaszkodtam. Már bánom... Hajnalban még örültem is a csillagfényes-felhőmentes égboltnak, de később már átkoztam az 'eget'.  Persze a hiba az én készülékemben van... megfigyeltem, hogy valahogy a lessátor helyét mindig úgy jelölöm ki, hogy pont a kelő nappal szembe fotózzak. Néha nem is oldható meg másképp, és tulajdonképpen az ellenfényes fotóknak van is egy különös hangulata, de ma csak küzdöttem vele. 



Soha többet nem fogok fekete-fehér tollruhás jószágokat fotózni vízparton nappal szemben... Mondjuk sok madár nem is került lencsevégre, miután a kelő nappal a szél is feltámadt. A gólyatöcsök és a gulipánok is inkább a szilárd szigeteket választották a háborgó 'tenger' helyett. Megértem őket is...


Szóval: mea culppa... soha többet nem panaszkodok... de legközelebbre napfényes időt kívánok egy ici-pici fátyolfelhőzettel... Megoldható??? Addig is a fejem a vízbe dugom, mint tollas barátom.

2 megjegyzés:

csgzs írta...

Tudom, hogy perverz vagyok, de nekem ez TECCIK! ]:)

Unknown írta...

Az vagy :-)